czwartek, 3 marca 2011

Przedsłowie

Witam serdecznie wszystkie osoby, które tutaj weszły zobaczyć co to wypisuję albo też trafiły tutaj przez przypadek, różnie w końcu to bywa :)

Na początek może parę słów wyjaśnienia, czyli dlaczego postanowiłem tego bloga założyć. W końcu wszystko ma swój powód ;)

Pomysł założenia bloga miałem już od czasu dłuższego, gdyż różne myśli i spostrzeżenia po głowie mi chodzą i chętnie się tym z innymi podzielę. Jest to też dobry sposób dla mnie na poznanie różnych opinii w tym samym temacie, innych wizji i uwag co, niewątpliwie, może być tylko owocne. Wywołanie choćby najmniejszej dyskusji staje się pozytywnym bodźcem, platformą wymiany doświadczeń i poglądów, z której zazwyczaj każdy wynosi coś dla siebie odpowiedniego.
Osoby które mnie znają wiedzą, że jestem zapalonym pasjonatem Poznania. W tym aspekcie, jest to dla mnie kolejna rzecz którą z przyjemnością będę robił, a która będzie miała może chociaż jakiś wpływ na drogę rozwoju naszego miasta. A może też stanie się dla innych, albo i dla mnie, inspiracją do dalszych, nowych działań. Bądź co bądź, jako mieszkańcy mamy prawo zabrania głosu na temat tego co się w Poznaniu dzieje i w jakim kierunku on zmierza. I naprawdę da się coś zmienić, choć nieraz łatwe to nie jest.

Bezpośrednim bodźcem, który wpłynął na to, że bloga w końcu zakładam są wybory do Rad Osiedli. Postanowiłem wystartować do Rady Osiedla Junikowo, tak więc i bezpośrednio o Junikowie nie raz pisać będę. W końcu to mój fyrtel ;) Już w najbliższej notce, w ciągu paru dni, przestawię czym bym się chciał zająć w ramach działalności w Radzie Osiedla. Myślę, że jeśli głosami wyborców dostanę się do Rady Osiedla to będzie to dla mnie ciekawe doświadczenia jak i kolejna droga do realizacji moich pasji :) Pozwoli mi to też w swoich działaniach być bliżej mieszkańców co uważam za wyjątkowo cenne.

Jak ten blog będzie niedługo wyglądał czas pokaże, niemniej tymczasem zapraszam do lektury kolejnych wpisów i ponownych odwiedzin na stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz