czwartek, 24 marca 2011

Nieco o tym co było wcześniej

Może nie tak znowu wcześniej, znaczy się, przed wyborami. Przyznam, że byłem zaskoczony, pozytywnie oczywiście, od jak wielu osób w trakcie 'kampanii wyborczej' otrzymałem wsparcie. Ciężko wymienić wszystkich ale dziękuję, każde pozytywne słowo jak otrzymałem dawało mi pewność, że to czego chcę się podjąć jest tego warte. Znaczy się, pewność taką miałem, nie mniej to upewniało. No, wiadomo o co chodzi ;)

Tak więc początkowo założyłem tego bloga i miło było potem usłyszeć "A, ja czytałam Pana bloga", "Ja już wiem, na stronie wszystko wyczytałem". Czasem tak miło coś tworzyć i spotkać na ulicy obcych ludzi, którzy się tym zainteresowali. Niewątpliwie tą działalność będę kontynuował, nie mniej nie tylko jeśli chodzi i Junikowo ale także na temat całego Poznania. Zresztą, widać to po tytule bloga. I choć początek jest mocno Junikowski to czas pokaże jak będzie dalej, póki co mam pomysły na oba tematy. Oczywiście Junikowa i sprawozdań z działalności, ze spotkań z Państwem na pewno nie zabraknie. 

Nie mnie to co najbardziej pozytywnego wyniosłem z tej przedwyborczej kampanii to były spotkania z mieszkańcami. W trakcie rozdawania ulotek miałem przyjemność przeprowadzić niejedną rozmowę właśnie z kimś z Państwa. I to było to. Każda z tych osób miała swoje przemyślenia na temat najbliższej okolicy, tego co można poprawić, co by się przydało, co można zmienić, czego brakuje. Były to rozmowy ciekawe, ze zrozumieniem dla kompetencji Rady. Niektóre pomysły bardziej odważne (np. jednokierunkowa ulica Bełchatowska) inne wpływające na estetykę (specjalne pojemniki na psie odchody), a inne ze względu na funkcje (wolny zaniedbany nieco plac do zagospodarowania). Człowiek idąc samemu przez Junikowo często nie na wszystko zwraca uwagę. Dlatego te spostrzeżenie mieszkańców są bardzo cenne. I po takich spotkaniach wiem, że najważniejsze w działalności Rady będzie bycie blisko mieszkańców, zrozumienie ich potrzeb co do pobliskiej przestrzeni, w której przebywają na co dzień. Tak, spodobała mi się taka działalność. Kreowanie przestrzeni przyjaznej mieszkańcom, razem z nimi, to właśnie chciałbym robić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz